سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان

سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان

سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان


سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان

سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان بهترین گزینه جهت حفاظت از خودرو در برابر گرماست. آیا از تاثیر گرمای شدید اتومبیل خود که در معرض تابش شدید آفتاب بوده است، ناراحت هستید. مهم است که این موضوع را در نظر بگیرید که ماشین شما نباید مدت زمان زیادی در معرض تابش مستقیم نور خورشید و گرما باشد. اگر تنها 30 دقیقه خودرو را در زیر آفتاب بگذارید، در زمان بازگشت به داخل آن، نشستن و رانندگی برایتان آزار دهنده خواهد بود. اما یک راه حل وجود دارد. توصیه ما خرید و استفاده از یک چتر بزرگ به عنوان محافظ برای خودروی شماست تا در برابر آفتاب از آن محافظت کند.

دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از چتر خودرو در تابستان به شما پیشنهاد میشود. زمانیکه میخواهید دوباره از ماشین استفاده کنید، تاثیر اشعه UV روی بدن شما کمتر خواهد بود و از پوشت و چشم شما محافظت میشود. علاوه بر این، فضای داخلی ماشین دارای خنک کننده است و هیچ نگرانی در مورد گرمای تابستان نخواهید داشت. اما این چتر بزرگ از خودرو در برابر پوسیدگی بر اثر آفتاب محافظت میکند و عمر لاستیک ها را افزایش میدهد.

اگر خودرو شما مدت طولانی در معرض نور آفتاب باشد و تابش مستقیم نور خورشید باشد، دمای آن بالا میرود و میتواند تاثیر منفی روی موتور بگذارد. موتور و باتری بیش از حد گرم میشوند و حتی کاربراتور و سایر قسمت ها هم آسیب خواهند دید. این تاثیرات ممکن است قابل مشاهده نباشد اما با گشذت زمان ممکن است آسیب های زیاد و جدی متوجه خودرو شما شود. اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از طولانی شدن عمر خودرو بسیار مهم است و میتواند در آبنده هزینه های شما را برای تعمیرات کاهش دهد.

تاثیرات مهم استفاده از سایبان پارکینگ 

با داشتن یک سایبان ماشین برای اتومبیل فضای داخلی خودرو همیشه خنک میماند. اما برای محافظت بیشتر از خودرو بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید :
🔶 سطح مایعات خودرو را به طور منظم چک کنید.

🔶 مرتبا داخل خودرو را تمیز کنید.

🔶 هر تابستان یک یا دوبار باتری ماشین و شارژ آنرا چک کنید.

🔶 اطمینان حاصل کنید که اتومبیل درست پارک شده و سایه به اندازه کافی روی بدنه را پوشانده است.

🔶 حتما فیلترهای هوا را برای گرد و غبار و زباله ها بررسی کنید.

🔶 فشار لاستیک ها را هر ماه بررسی کنید.

🔶 با استفاده از موم محافظ حداقل دوبار در سال از رنگ اتومبیل در برابر خراش و اشعه محافظت نمایید.

سایبان پارکینگ اتوماتیک

تمامی این اقدامات میتواند راه خوبی برای کاهش صدمه به ماشین شما باشد. اما واقعیت این است که این ها حفاظت کامل را برای خودرو ایجاد نمیکنند. شما میتوانید با خرید سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان در یک اتومبیل خنک رانندگی کنید زمانیکه بیرون خیلی هوا گرم است. استفاده از چتر خودرو در این مورد میتواند خیلی مفید باشد و در این زمینه به شما کمک کند. این وسیله کاملا مقرون به صرفه و قابل حمل است و از خودرو در گرمای تابستان محافظت خواهد کرد.

چتر خودرو

سایبان پارکینگ برای تمام فصول 

تنها فصل استفاده سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان نیست و اگر در زمستان و هوای بارانی هم به محافظت از خودروی خود نیاز دارید، این چتر قابل حمل میتواند یک سرپناه عالی باشد. برای داشتن مطمئن ترین و خلاقانه ترین پناهگاه قابل حمل این وسیله بهترین انتخاب است. ویژگی های این محصول باعث میشود تا اتومبیل شما در هر زمان و هر نقطه ای ایمن بماند.

این چتر یک سایه مناسب است که از اتومبیل در برابر اثرات مستقیم اشعه خورشید جلوگیری میکند و از این طریق دمای داخلی ماشین شما را کاهش میدهد. خودروی شما همچنین از بادهای خفیف، باران های  اسیدی، فضولات پرندگان و … محافظت میشود. قاب فایبرگلاس این چتر میتواند در برابر وزش بادهای شدید مقاومت کند. قابلیت حمل آن اسان است و میتوانید به راحتی انرا جابجا کنید. داشتن ویژگی تنظیم خودکار و تاشو باعث میشود تا این وسیله را حتی در سفر هم همراه داشته باشید.

کنترل از راه دور و تنظیم باز و بست این چتر تنها 30 ثانیه انجام میشود و استفاده از ان را آسان کرده است. نگته جالب دیگر این است که میتوانید از سه رنگ سرمه ای، مشکی و سفید چتر خودرو انتخاب داشته باشید. چیزی بهتر از این برای شما وجود ندارد و یک سرپناه عالی برای خودروی شما خواهد بود.

خرید سایبان پارکینگ اتوماتیک 

برای یک محافظت همه جانبه از خودرو، سایبان پارکینگ اتوماتیک برای تابستان بهترین انتخاب است. این وسیله برای انواع مدل اتومبیل طراحی شده است و میتوانید آنرا در همه جا همراه داشته باشید. این وسیله خودروی شما را شیک تر و جذاب تر جلوه میدهد و در عین حال یک سایه خنک در تابستان برای آن ایجاد خواهد کرد. دمای اتومبیل به این وسیله کنترل میشود و از گرمای خورشید در امان خواهید بود. زیرا جریان هوا بین سقف و چتر در حرکت است و این ویژگی همیشه خودرو را خنک نگه خواهد داشت.

اگر با بررسی ویژگی ها و امکانات ذکر شده به دنبال خرید این محصول زیبا و پر کاربرد هستید میتوانید همین حالا با همکاران ما در شرکت کاربام تماس بگیرید و چتر خودرو ی خود را سفارش دهید. این وسیله کاملا اتوماتیک و چند منظوره است و در هرجایی، محل پارک امن خودروی شما را فراهم میکند. برای تماس و سفارش محصول از طریق لینک زیر اقدام کنید.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشینمقالات

سایبانسایبان پارکینگ قابل حملسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *