سایبان پارکینگ سیار

سایبان پارکینگ سیار


سایبان پارکینگ سیار

سایبان پارکینگ سیار

تا بحال به داشتن یک سایبان پارکینگ سیار فکر کرده اید . سالهاست وقتی نام سایبان پارکینگ را میشنویم، یک سایبان محصور و پوشیده به ذهن ما می آید. این سایبان های سنتی خیلی محبوب و پرطرفدار بوده اند. اما امروز کم کم کارایی خود را از دست داده اند.

محبوبیت آنها به دلیل اندازه بزرگ شان و امکان پوشش کامل و محافظت از اتومبیل شماست. روند نزولی تقاضا برای این محصول به دلیل نیاز به جابجا کردن و حرکت دادن سایبان است تا کار مصرف کننده را آسان کند.  این محصول میتواند بدون استفاده باشد، در صورتی که شما فضای لازم برای استفاده از آن را نداشته باشید.

علاوه بر این شکل حفاظت از خودرو هم بسیار مهم است. سایبان های تونلی شکل تنها میتوانند اتومبیل شما را در حالیکه در خانه شما پارک شده محافظت کنند. گذشته از این تقریبا غیر ممکن است که شما بتوانید آنرا جابجا کنید و بچرخانید. یعنی به طور کلی ثابت هستند و امکان حرکت دادن برای آن وجود نخواهد داشت. مشکل دیگر این است که در تابستان دمای داخل بسیار افزایش پیدا میکند و میتواند به شدت موجب افزایش دما داخل خودرو شود.

به این دلیل و بسیاری دلیل دیگر صاحبین خودرو ها تقاضای را برای این نوع سایبان کاهش داده اند. اما ما با به کار گیری تکنولوژی توانسته ایم محصولی را ارائه کنیم که بتوان به راحتی حمل کرد و در محل پارک خودرو بتوان به آسانی از آن استفاده کرد. این محصول به صورت یک چتر عمل میکند و به دلیل جابجایی هوا در زیر چتر امکان گرم شدن اتاق خودرو به میزان زیادی کاهش می یابد.

سایبان پارکینگ مدرن و پرکاربرد 

محصولات سایبان در حال تغییر هستند و با به کارگیری تکنولوژی توانسته اند کارایی و کاربرد بهتری پیدا کنند. حالا شما میتوانید یک سایبان پارکینگ سیار داشته باشید و از ویژگی های شکفت انگیز آن بهره مند شوید. این سایبان ویژگی ها و امکاناتی دارد که به سختی میتوان از آن گذشت.

با وجود تغییرات که در طرح ها و سبک های سایبان شده است، این محصول میتواند به آسانی جایگزین انواع سایبان برای خودرو باشد. زیرا هم طرح و شکل آن مدرن تر و زیباتر است و هم کارایی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

زیرا علاوه بر امکان حمل و جابجایی میتواند امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما بگذارید. ویژگی هایی که انتظار شما را از یک سایبان برآورده میکند و نیازهای زیادی را تامین مینماید.

سایبان پارکینگ - چتر ماشین

🔴 چتر خودرو یک چتر باز شونده و متحرک است و استفاده از آن به زمان و یا مکان خاصی محدود نخواهد بود. پس چه در حیاط منزل و محل کار و چه در زمان سفر میتوانید  از این وسیله برای محافظت از خودروی خود استفاده کنید.

🔴 این محصول دو لایه و کاملا شبیه چتر است و امکان گردش هوا را بین فضای زیر چتر و سقف خودرو به شما میدهد. این محصول چیزی است که شما انرا دوست خواهید داشت. زیرا ماشین شما با وجود پارک شدن در هوای گرم از طریق این فرآیند سردتر و خنک تر خواهد شد.

🔴 ویژگی اتوماتیک بودن این محصول استفاده از آنرا آسان میکند و حتی میتواند توسط یک کودک هم تنظیم شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه روی ریموت را بفشارید. بازشو کامل چتر تنها به وسیله ریموت اتوماتیک امکان پذیر است و نیاز به نیروی دست نخواهد داشت.

سایبان پارکینگ اتوماتیک

دیگر ویژگی  های سایبان خودرو اتوماتیک 

داشتن یک پوشش متحرک و قابل کنترل به این معنی است که شما میتوانید به آسانی آنرا جابجا کنید و حرکت دهید. سایبان پارکینگ سیار علاوه بر این با سطح پوشش گسترده و ظریف میتواند در زمان پارک خودرو محافظ خوبی در برابر آفتاب و گرد و غبار یا باران و برف باشد.

همچنین به دلیل قابلیت حمل آسان میتوانید به راحتی آنرا ببندید و داخل صندوق ماشین داشته باشید. این چتر در حال جمع شو فضای زیادی را از شما نخواهد گرفت و وزن و اندازه مناسب دارد. تمام نیازهای شما از یک سایبان با خرید این محصول برآورده خواهد شد تا از اتومبیل شما در برابر آفتاب و اشعه مضر خورشید، ریزش آب باران و فضولات پرندگان و … محافظت خواهد کرد. امنیت خودرو شما در زمان پارک با خرید این محصول تضمین خواهد شد.

سایبان پارکینگ مدرن و قابل حمل را از ما بخواهید !

بعد از مطالعه این مقاله حتما تصمیم به خرید این محصول مدرن و جذاب گرفته اید. میتوانید برای خرید سایبان پارکینگ سیار از شرکت کاربام میتوانید از طریق لینک موجود در صفحه با همکاران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و معرفی بیشتر این محصول به شما خواهند بود. با تهیه این محصول امنیت خودرو خود را در زمان پارک تضمین میکنید.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان خودرومقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگسایبان خودروسایبان ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *