امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ


امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ

زمانیکه به دنبال سایبان برای ماشین خود هستید، این سایبان میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این وسیله قابل حمل است و دارای بسیاری از ویژگی ها و امکانات مختلفی است که خرید آنرا توجیه میکند. امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ را معمولا وسیله های دیگر محافظت از خودرو مانند چادر یا سایبان های دیگر ارائه نمیدهند. این چتر همه مزایا را یکجا دارد. در این مقاله میخواهیم برخی از مزایا را برای شما بازگو کنیم.

سایبان پارکینگ به عنوان یک چتر برای اتومبیل شما، میتواند جلوی تابش شدید نور خورشید را بگیرد و آنچه را که معمولا در زمان استفاده از آن تجربه میکنید با سایر سایبان ها تجربه نخواهید کرد. زیرا این چتر داخل ماشین را خنک تر میکند. با قرار دادن این پتر روی سقف خودرو، باعث میشود تا داخل اتاق ماشین خنک باقی بماند و گرما در آن کمتر حس شود. این یک مزیت اساسی برای سایبان ماشین است که نمیتوان از آن صرف نظر کرد.

به همین ترتیب حداکثر محافظت را در برابر باران و برف نیز ارائه میدهد. این چتر از جنس نایلون مقاوم ساخته شده است که به محافظت در برابر نم و یخ زدگی کمک میکند. جنس این سایبان ضد آب است و آب روی نمی ماند. درست مانند تفلون قابلمه که قطره آب را به خود نمیگیرد. با این سایبان، ماشین شما از باران محافظت میشود، یعنی زحمت شما برای تمیز کردن ماشین کمتر است و همچنین گرد و خاک و برگ درختان و فضولات پرندگان روی آن نخواهد ریخت. این ویژگی را نمیتوان در انواع دیگر پوشش های خودرو مانند چادر ماشین، تجربه کرد.

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ - چتر ماشین

کارکرد آسان سایبان پارکینگ 

با اتصال سایبان به ماشین خود به وسیله پایه پلاستیکی، میتوانید آنرا به راحتی تنظیم کنید. بازهم استفاده از ریموت به شما کمک میکند تا چتر اتومبیل را در یک چشم به هم زدن باز و بسته کنید. به خصوص اگر عجله دارید، کار با سایبان ماشین بسیار راحت است. زمانیکه از ماشین خارج میشوید، قفل میشود و با یک کلیک میتوانید به راحتی انرا باز کنید.

وقتی به ماشین برمیگردید، با یک کلیک دوباره سایبان باز خواهد شد و استفاده از ریموت کار شما را برای باز و بسته کردن سایبان راحت میکند. این سادگی میتواند شگفت انگیز باشد.

ساختار تاشو و قابل حمل سایبان پارکینگ یکی دیگر از مزایای آن است. اندازه این چتر 85 سانت است و در حالت بازشو 3.5*2.1 متر می باشد. این اندازه بسیار عالی است اما بسیار آسان میتوانید آنرا ببندید و داخل صندوق هر خودرویی جا بدهید. هرگز سایبان قابل حملی که بتواند چنین امکاناتی را به شما ارائه دهد نخواهید یافت. فقط چند ثانیه طول میکشد تا روند تاشو و باز شدن سایبان اتفاق بیافتد و به شما این امکان را میدهد تا انرا هرجا با خود ببرید.

سایبان پارکینگ در برابر باد مقاوم است. به این دلیل که ساختار آن از نایلون قوی و محکم است. پس در برابر بادهای شدید مقاومت دارد. این ویژگی به این معنی است که ماشین شما حتی درامان خواهد بود. بیشتر انواع سایبان در برابر یک طوفان خراب میشوند اما چتر خودرو خراب نمیشود و محافظت خوبی از اتومبیل شما خواهد داشت.

با نصب این سایبان از ریزش شاخه های درختان، باران های اسیدی، افتادن فضولات پرندگان و نور خورشید و شیره درختان، خودروی شما در امان خواهد بود. این باعث میشود رنگ ماشین شما دوام بیشتری داشته باشد و درخشش خود را به خوبی حفظ کند.

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ - چتر ماشین - سایبان خودرو

چرا به سایبان پارکینگ اتوماتیک نیاز دارید ؟

ماشین شما با استفاده از سایبان پارکینگ از عناصر اطراف و تغییرات جوی حفظ میشود. زیرا این وسیله به عنوان یک چتر، قابل حمل است و در هر محلی امکان نصب ان روی خودرو شما وجود دارد. با فرا رسیدن تابستان، میتواند محافظت بی نظیری از خودروی شما داشته باشد. نور خورشید را جذب نمیکند و به خنک ماندن خودرو کمک خواهد کرد.

علاوه بر این ماشین شما همیشه براق و تمیز میماند و در برابر برف و گردو خاک و تگرگ در امان خواهد بود. اندازه این وسیله استاندارد است و به راحتی قابل تنظیم و حمل می باشد. پس میتوانید در هرجا که به آن نیاز داشتید روی سقف خودرو نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

مشتریان میتوانند برای این وسیله از تنوع رنگی مناسبی استفاده کنند. سایبان ماشین در رنگ های سرمه ای، سفید و مشکی تولید میشود که برای انواع خودرو مناسب و قابل استفاده است. شما هیچ نگرانی در مورد استفاده از این وسیله نخواهید داشت. زیرا در برابر صدمات شدید بار مقاوم است و پایه محکمی دارد.

دیگر امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ وزن سبک آن است که این وزن باعث میشود این وسیله به آسانی قابل حمل شود. اگر ویژگی های این سایبان را در نظر بگیرید، بلافاصله اقدام به خرید آن خواهید کرد. انواع اتومبیل میتوانند از این سایبان استفاده کنند و همه جا میتوانید آنرا با خود ببرید.

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ - چتر خودرو
سایبان پارکینگ اتوماتیک را از ما بخواهید !

واقعیت این است که در زمان پارک خودرو همه ما نگران آسیب های محیطی و جوی با آن هستیم. اما خودروی شما در زیر سایبان پارکینگ به خوبی از آسیب ها در امان است و میتوانید به آسانی از آن محافظت کنید. امروزه انواع مختلفی از سایبان ها در بازار وجود دارند که یکی از بهترین انها، چتر خودرو است.

این چتر مانند هر چتر دیگری، به اسانی باز میشود و از خودروی شما در برابر نورآفتاب و باران و یخ زدگی محافظت خواهد کرد. اینچترها نیاز شما را برای سالها جهت استفاده برای خودرو تامین خواهند کرد و میتوانید آنرا همه جا همراه خود داشته باشید. برای خرید این محصول از طریق لینک زیر با همکاران ما در شرکت کاربام در تماس باشید و سایبان منحصر به فرد ماشین خود را سفارش دهید.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان ماشینمقالات

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگسایبان پارکینگ ضدآبسایبان پارکینگ قابل حملسفارش چتر ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *