مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو

مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو

مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو


مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو

آیا در فکر خرید یک سایبان برای روی سقف خودرو هستید؟ آیا از مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو اطلاع دارید و در این مورد تصمیم گرفته اید؟ اگر به فکر خرید این محصول هستید و چتر مناسب را برای خودروی خود یافته اید اما هنوز تصمیم شما قطعی نیست، ما برای شما مزایای این وسیله را مرور میکنیم تا تصمیم بهتری بگیرید. مطلقا چیزی نمیتواند بهتر و محکم تر از سایبان اتوماتیک خودرو برای شما باشد. این وسیله به دلیل ویژگی های شگفت انگیزی که دارد اولین انتخاب خیلی ها به عنوان سایبان برای سقف خودرو است. نگاهی به لیست مزایای آن نظر شما را تغییر خواهد داد و طرفدار این محصول خواهید شد.

مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو

نصب آسان چتر خودرو روی سقف ماشین 

چتر خودرو چند دقیقه بیشتر زمان نمیبرد تا روی سقف نصب شود. هیچ کس نمیخواهد برای باز کردن سایبان و نصب آن زمان زیادی بگذارد یا آنرا روی ماشین بکشد. هر بار که ماشین را پارک میکنید لازم نیست تا زمان زیادی را برای نصب این وسیله اختصاص دهید. تنظیم هربار و نصب آن آسان است و تنها 8 دقیقه طول میکشد تا تمام بدنه و سقف را پوشش دهد.

هر کسی که از این وسیله استفاده میکند از این سرعت عمل لذت میبرد و توانایی آن در محاظت از خودرو شما کاملا شگفت انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید بعد از قرار دادن پایه روی سقف، این است که ریموت را فشار دهید و چتر را باز کنید. علاوه بر این تسمه های ضد باد داخل درب ماشین قرار میگیرد و به راحتی قابل تنظیم خواهد بود.

تسمه های چتر ضد سرقت هستند و در اثر بادهای شدید از ماشین جدا نخواهند شد. این بندها ساختار فلزی دارند که با تیز ترین چاقوها هم بریده نمیشود. پس میتوانید از امنیت آن مطمئن باشید و با خیال راحت ماشین را در محل مورد نظر پارک کرده و از سایبان استفاده کنید.

سایبان اتوماتیک برای تمام خودرو ها 

مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو این است که برای هر مدل از اتومبیل قابل استفاده است. این چتر میتواند تقریبا از هر مدل خودرویی که در بازار است محافظت کند و قابل تهیه و استفاده می باشد. این وسیله شامل یک پایه، چهار تسمه ضد باد و ریموت کنترل و … است و با همان روش کارآمد تمام بدنه خودرو را پوشش خواهد داد. هر نوع وسیله نقلیه که دارید میتوانید این سایبان را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

چتر ماشین قابل حمل است. پس اگر نیاز دارید تا همه جا و حتی در سفر هم سایبان پارکینگ داشته باشید، باید بدانید که این وسیله به آسانی قابل حمل است. در حالت بازشو، سایبان 85 سانت طول و 22 سانت عرض دارد و این بدان معنی است که در زمان بسته بودن به راحتی در صندوق شما جا خواهد گرفت. شما دیگر مشکلی برای پیدا کردن محل مسقف برای پارک خودرو نخواهید داشت و این ویژگی قابل حمل بودن میتواند کار شما را آسان کند. تنها چند دقیقه طول میکشد تا بتوانید چتر خودرو را ببندید و تا کنید و در هر زمان و مکانی امکان استفاده از آن برای شما وجود دارد.

مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو - چتر خودرو
مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو - چتر ماشین

سایبان پارکینگ قابل حمل کیفیت زندگی شما را زیاد میکند

در روزهایی که یک چادر ماشین میتواند تنها یک کار انجام دهد و اتومبیل را از آسیب های طبیعی حفظ کند، سایبان بی سیم و اتوماتیک میتواند کار بیشتری برای خودرو شما انجام دهد. این وسیله با کارکرد آسان، قابل حمل و سبک به راحتی با ریموت و یا از روی گوشی تلفن همراه شما قابل کنترل است و مزیت های سایبان پارکینگ برای خودرو میتواند کیفیت زندگی شما را افزایش دهد.

اولویت اصلی صاحبین خودرو همیشه حفظ ارزش ماشین است. به این دلیل است که آنها میخواهند در هر زمان و مکانی این کار را انجام دهند و از خودرو مراقبت کنند. چتر خودرو قابل حمل همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. به دلیل نصب آسان و کنترل از راه دور و همچنین پوشش مناسب برای تمام بدنه خودروی شما. این وسیله تقریبا منحصر به فرد ترین وسیله ای است که میتوان برای خودرو تهیه کرد تا بهتر از آن مراقبت نمایید. جنس این چتر از مواد فایبرگلاس نظامی است و مقاومت خوبی در برابر آجر و سنگ دارد.

در نتیجه میتواند در هر شرایطی از بدنه خودرو محافظت کند. ماشین شما نیاز به محافظ در برابر گرمای خورشید و سرمازدگی و گرد و غبار دارد، این چتر اتوماتیک میتواند خودرو را از هرگونه آسیبی دور نگه دارد. اگر قصد دارید تا به سفر بروید چتر خودرو شما را ناامید نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این وسیله قابلیت حمل آسان آن است. چتر تاشو با قابلیت حمل میتواند محل خوبی برای استراحت شما و بازی فرزندان تان ایجاد نماید. شما میتوانید به آسانی انرا در صندوق جا دهید و کمترین فضا را از شما اشغال خواهد کرد. با داشتن یک پایه اضافی و قابل تنظیم میتوانید یک چتر بزرگ در فضای باز داشته باشید.

مطالب پیشنهادی :

سایبان خودرو قابل حمل
سایبان پارکینگ سیار
محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ

چگونه سایبان پارکینگ اتوماتیک خود را سفارش دهید !

چتر ماشین سفارشی شما به شما این امکان را میدهد تا یک سایبان منحصر به فرد برای خودرو داشته باشید. این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و سرمه ای عرضه میشود و تقریبا برای همه ماشین ها مناسب است. محوه استفاده از آن هم آسان است تا بتوانید در خانه، محل کار و سفر و … از آن استفاده کنید. چتر قابل حمل و زیبا به گونه ای طراحی شده که یک محل امن و آسان برای خودروی شما ایجاد میکند و به همراه ویژگی های منحصر به فرد توانسته نیازهای زیادی را از شما برآورده نمیاد. شرکت کاربام ارائه دهنده این محصول در ایران است و میتوانید از طریق لینک زیر این محصول را سفارش دهید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگسایبان خودرو اتوماتیکمقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگسایبان پارکینگ قابل حملسایبان خودرو اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *