سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی

سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی

سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی


سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی

روزهای استفاده از چادرهای ماشین گذشته است و امروز میتوانید از تکنولوژی سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی استفاده کنید. چادرهای ماشین تنها یک کاربرد داشتند و برای محافظت خودرو از آسیب های طبیعت خیلی مناسب نبودند. اکنون با روکش های قدیمی و دستی خداحافظی کنید و این چتر مدرن را امتحان نمایید. چتر بی سیم با کارکرد آسان و محکم که بدنه خودروی شما را به خوبی پوشش میدهد. سایبان قابل حمل برای ماشین میتواند چند کارکرد داشته باشد که تنها یکی از آنها پوشش بدنه اتومبیل شماست. استفاده از این وسیله میتواند خودروی شما را دگرگون کند و زندگی خیلی ارحت تر خواهد شد.

سایبان پارکینگ از ماشین شما به خوبی محافظت خواهد کرد. اولویت صاحبین خودرو همیشه محافظت از ماشین با ارزش آنها است. به این دلیل است که انها میخواهند در هر زمان و مکانی از آن مراقبت کنند. پوشش اتومبیل قابل حمل همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. به دلیل نصب آسان این وسیله میتواند برای شما جذاب تر هم باشد. زیرا تنها کافی است پایه را روی سقف قرار دهید و از راه دور به وسیله ریموت انرا باز کنید.

حالا پوشش مورد نظر برای خودروی خود را خواهید داشت. این یک وسیله منحصر به فرد است و میتواند پوشش مورد نیاز برای خودروی شما باشد. تولید کنندگان این وسیله از بهترین مواد با بالاترین کیفیت جهت ساخت آن استفاده کرده اند و آن را از جنس فایبرگلاس ساخته اند. پس مقاومت خوبی در برابر آجر و سنگ خواهد داشت. مقاومت این وسیله در هر شرایط ثابت شده است. همچنین شما نیاز به محافظ در برابر نور خورشید ندارید و در مقابل سرمازدگی و گرد و غبار هم از خودروی شما محافظت خواهد کرد.

مزیت خرید سایبان پارکینگ اتوماتیک 

اگر قصد دارید که برای محل پارک خودروی خود هزینه کنید، سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی انتظار شما را برآورده خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این وسیله، ثابلیت حمل بسیار آسان آن است. پوشش اتومبیل تاشو قابل حمل را میتوانید به راحتی باز و بست کنید و هر زمان که بخواهید آنرا با خود به هرجایی ببرید. شما میتوانید به آسانی انرا داخل صندوق عقب بگذارید. این چتر فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. با داشتن یک پایه قابل تنظیم اضافی، میتواند به یک چتر در فضای باز تبدیل شود.

وقتی آنرا باز کنید، چتر باشکوهی به نظر میرسد که تمام چشم ها به آن خیره خواهد شد. اکنون زمان آن رسیده کاری خلاقانه برای اوقات فراغت خود انجام دهید. میتوانید با گشودن چتر محل خوبی برای استراحت داشته باشید و از اوقات خود در هوای آزاد لذت ببرید. همه این مزایا را میتوانید با خرید چتر خودرو داشته باشید و از آن استفاده کنید.

سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی - کاربام

اگر نمیدانید تعطیلات و آخر هفته ها را چگونه سپری کنید، وقت آن است که به خرید یک سایبان قابل حمل فکر کنید. از سایبان برای محل استراحت گرفته تا چتری برای ماهیگیری و پوشش ماشین فقط با این وسیله ممکن میشود. تنها چند دقیقه طول میکشد تا پایه چتر را باز کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. پوشش اتومبیل همراه نه تنها از خودروی شما محافظت میکند، بلکه به یک سایبان خوب برای محل استراحت شما تبدیل خواهد شد. تقریبا تا هفت نفر میتوانند زیر اسیه این چتر بنشینند و از آن استفاده کنند. چتر ماشین به شما اطمینان خواهد داد که با تمام اعضای خانواده و دوستان خود از فعالیت در فضای باز لذت ببرید.

سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی

چتر ماشین خود را سفارش دهید !

سایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی به شمااین مکان را میدهد تا یک سایبان منحصر به فرد و شیک برای خودرو داشته باشید تا دقیقا به چیزی که میخواهید برسید. رنگ های جذاب این وسیله میتواند برای هر اتومبیلی مناسب باشد و در سه رنگ سرمه ای، سفید و مشکی قابل سفارش است. این وسیله برای انواع خودروی سواری طراحی شده و هر مدل از ماشین را پوشش خواهد داد.

همچنین با درگاه روی پایه امکان شارژ با کابل USB را خواهید داشت. همچنین میتوانید چراغ های ال ای دی را به آن وصل کنید. بنابراین عجله کنید و برای یک شب هیجان انگیز در طبیعت اماده شوید. طراحی اتوماتیک این وسیله آنرا به همراه ویژگی های منحصر به فرد برای هر دارنده اتومبیل ضروری کرده است و میتواند جزء جدایی ناپذیر خودروی شما باشد.

پارکینگ باهوش و ایمن شما در هر زمان از خودروی تان مراقبت خواهد کرد. برای حداکثر امنیت در زمان پارک خودرو در شب، ایمن ترین گزینه همین وسیله است. با این حال پناه دادن به ماشین در یک پارکینگ جداگانه شاید بتواند خیال شما را راحت کند اما در سفر همیشه میتوانید ماشین را نزدیک محل اقامت پارک کنید. خیالتان از بابت امنیت این چتر آسوده است زیا کاملا ضد سرقت طراحی شده و از خودروی شما مراقبت خواهد کرد.

برای سفارش این محصول از شرکت کاربام، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و سایبان منحصر به فرد خود را داشته باشید. با تیه این وسیله دیگر نگران امنیت محل پارک خودروی خود نخواهید بود و سلامت بدنه و شاسی خودرو برای همیشه تامین است. این چتر یک وسیله کاملا اتوماتیک می باشد که با چند ساعت شارژ، بارها میتوانید از آن استفاده کنید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و آنرا سفارش دهید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگمقالات

خرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگ سیارسایبان پارکینگ قابل حملسایبان پارکینگ قابل حمل و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *