سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی

سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی

سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی


سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی

سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی برای محافظت از انواع خودرو قابل استفاده است. کارکردهای اصلی اسن سایبان جلوگیری از نور خورشید، جلوگیری از ریختن آب باران روی خودرو، خنک نگه داشتن اتومبیل و محافظت از آن در برابر باران های اسیدی و فضولات پرندگان است. با خرید این چترزیبا میتوانید به آسانی عمر بدنه خودرو خود را افزایش دهید.

کاربرد آسان و کنترل از راه دور دیگر ویژگی اسن سایبان می باشد. به وسیله ریموت و تنها به وسیله فشار یک دکمه چتر باز میشود و تمام بدنه خودرو را می پوشاند. زمان لازم برای بازشدن تنها 8 ثانیه است و زمان لازم برای نصب آن 30 ثانیه می باشد. پس از بستن و تاشو شدن سایبان پارکینگ، میتوانید آنرا داخل کیف مخصوص قرار داده و در صندوق عقب بگذارید.

چتر در حالت تاشو فضای زیادی را نمیگیرد و تنها طول آن 85 سانت خواهد بود. این سایبان از کفیت بالا با حداکثر کارایی برخوردار است و براکت های آن دارای استقامت و استحکام لازم می باشند. برای پایه از فنجان مکش لاستیکی استفاده شده تا مانع از آسیب دبدن رنگ بدنه خودرو شود.

علاوه بر این ها خاصیت ضد باد بودن سایبان پارکینگ، برای اطمینان از پایداری چتر در نظر گرفته شده است. چهار طناب بادی آن قابل تنظیم هستند و میتوان با تئجه به اندازه طول سقف این بندها را تنظیم کرد. زماینکه سرعت باد زیاد باشدريال بندها به صورت خودکار آزاد شده و چادر از بدنه جدا میشود تا مانع از خط و خش روی بدنه خودرو باشد.

ویژگی های دیگر سایبان پارکینگ 

سایبان پارکینگ به طور موثر دمای خودرو را تا 25 درجه سانتیگراد در تابستان، خنک نگه میدارد. به طوری که در ماشین احساس خنکی را داشته باشید. علاوه بر این در برابر یخ زدگی در زمستان و یخبندان مقاوم است و دارای پوشش پلی استر ضدآب می باشد. جنس بندها از سیم فولادی است و کاملا ضد سرقت و محکم است و با هیچ وسیله بنده ای، بریده نمیشود.

این چتر کاملا مناسب برای مسافرت های جاده ای، پیک نیک، پارک خودرو در فضای باز جنگل و کوهستان می باشد. برای انواع خودروی هاچپک و سواری میتوانید این وسیله را در سه رنگ سرمه ای، سفید و مشکی تهیه و استفاده نمایید. باید گفت که سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی است و میتوانید به راحتی آنرا به عنوان سایبان در سفر هم استفاده نمایید.

پایه ایستاده چتر با نصب آسان امکان ایستادن روی زمین را دارد تا محل استراحت شما را برای پیک نیک و ماهیگری در ساحل و … را فراهم کند. ساختار تاشوی این چتر به شما این امکان را میدهد تا در زمان مسافرت آنرا به آسانی همراه خود داشته باشید در صندوق اتومبیل جا دهید.

سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی - چتر خودرو

نصب این وسیله با وجود ریموت کنترل بسیار آسان است و محل پارک خودرو شما را به راحتی فراهم میکند. با امکان کنترل از راه دور، امکان سرقت این وسیله هم کاهش می یابد. پوشش چادر این سایبان کاملا ضدآب و قابل شست و شو می باشد. پس میتوانید به آسانی انرا تمیز کنید و در کیف مخصوص بگذارید.

در روزهای گرم که خودرو مدت زمان زیادی باید در معرض نور خورشید باشد، با نصب سایبان ماشین میتوانید داخل خودرو را خنک نگه دارید. فاصله بین چتر تا بدنه امکان تردد هوا را میدهد تا بدنه ماشین و اتاق و داخل آن خنک بماند.

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

وقتی که خودروی خود را در فضای باز پارک میکنید، در معرض عناصر مختلف محیطی مانند نور خورشید و باران و گرد و غبار و برف قرار میگیرد. همه این موارد باعث تخریب و از بین رفتن بدنه خودرو به مرور زمان خواهد شد. از این رو لازم است تا از خودروی خود با یک پوشش مناسب در برابر این عوامل مراقبت کنید.

محصولات زیادی برای این منظور در بازار وجود دارند و به این جهت انتخاب برای شما ممکن است دشوار باشد. بسیاری از مردم از اهمیت پوشش خودرو آگاه هستند و میدانند که باید یک خرید مناسب داشت تا بتوان از خودرو به خوبی مراقبت کرد. سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی از پلاستیک نرم و پوشش پارچه ای مقاوم در برابر آب ساخته شده که جایگزین مناسبی برای انواع چادرهای ماشین می باشد.

ضرر چادر های ماشین در عدم اثر بخشی آنها برای پوشش خودرو است. این وسیله از این جهت نمیتواند گزینه مناسبی باشد و مانع از گرم شدن خودرو در برابر آفتاب نخواهد شد. به این دلیل گزینه خوبی برای محافظت از خودرو نیست و در ضمن حمل و کاربرد دشواری هم دارد.

پوشش چتر خودرو ، محصولی نوآورانه برای اتومبیل شماست که نسبت به راه حل های سنتی دارای مزایای مختلفی می باشد. میتوانید آنرا به راحتی و راه دور کنترل کنید و در ضمن کاربرد مناسبی برای کسانی دارد که محل ثابتی برای پارک خودرو خود ندارند. این سایبان میتواند مشکل شما را جهت جای پارک، برای همیشه حل کند و از خودروی شما محافظت نماید.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

امکانات شگفت انگیز سایبان پارکینگ
سایبان پارکینگ مناسب برای سفر
سایبان خودرو قابل حمل

سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی - چتر ماشین

سایبان پارکینگ چند منظوره را از ما بخواهید !

اگر برای محل پارک خودروی خود دچار مشکل هستید و یا همیشه در سفرید، بهترین وسیله برای محافظت از اتومبیل شما، سایبان پارکینگ چند منظوره می باشد. نصب این وسیله آسان است و در زمان کوتاهی روی سقف خودرو ثابت میشود. میتوانید از آن بارها استفاده کنید و تنها نیاز به شارژ سه تا چهار ساعته با برق دارد.

حمل و جابجایی این چتر آسان است و وزن سبکی دارد. همچنین به دلیل قابلیت تاشو به آسانی در کیف مخصوص جا خواهد گرفت. میتوانید این چتر را برای انوع خودروی سواری تهیه و استفاده نمایید. برای خرید و سفارش محصول از طریق لینک زیر با همکاران ما در شرکت کاربام تماس بگیرید.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان خودرومقالات

چتر خودرو اتوماتیکخرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگ سیارسایبان پارکینگ مناسب برای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *