اجزای تشکیل دهنده سایبان خودرو

سایبان خودرو بهترین وسیله است تا خودرو شما را در برابراشعه خورشید ،باران و برف که عوامل طبیعی هستند و عوامل غیر طبیعی مانند پرتاب اشیاء و… محافظت کند .همینطور نبودن جای پارک کافی در مکان ها و موقعیت های مختلف یکی از معضلات امروزه بشر تبدیل شده است . به همین دلیل یک سایبان جمع شونده خودرو با قابلیت های چند منظوره می تواند تمامی این مشکلات را حل کند.

اجزای تشکیل دهنده سایبان خودرو

ویژگی های چادر سایبان خودرو:

یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سایبان خودرو ، پارچه یا رویه آن است .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا مهم است؟

دلایل مختلفی دارید یکی از این دلایل می تواند این باشد که پارچه سایبان خودرو نقش جلوگیری از تابش خورشید و عوامل دیگر را دارد که می تواند از خودروی شما در برابر عوامل طبیعی مثل بارش باران ، بارش تگرگ و برف جلوگیری کند.

همچنین باید مقاومت جنس پارچه سایبان باید بسیار بالا باشد زیرا اگه بر حسب اتفاق یکی از همسایگان شما جسم سختی را به بیرون پرت کنند ضربه ای به خودروی شما وارد نشود.

در بین تولید کنندگان سایبان خودرو از پارچه های مختلفی استفاده می شود که یک نوع آن بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های پارچه pvc:

این نوع پارچه در بین تولیدکنندگان سایبان ماشین بیشتر استفاده میشود ، اما چرا ؟

در ادامه با هم به دلایل استفاده از این پارچه می پردازیم:

  1. این نوع پارچه به دلیل جنس خوبی که دارد برای استفاده در مناطق باران خیز و شرجی مناسب است.
  2. پارچه سایبان pvc در برابر نفوذ برف و باران و رطوبت به زیر سایبان بسیار مقاوم است .
  3. این نوع پارچه دارای رنگبندی بسیار بالا می باشد.
  4. همچنین قابلیت چاپ متن ، لوگو ، عکس و انواع چاپ های لیزری را دارا می باشد.

پس می توان به این نتیجه رسید که پارچه سایبان خودرو از نوع pvc می تواند بهترین نوع پارچه برای این سازه باشد اگر شما شناختی از پارچه های سایبان خودرو ندارید اصلا نگران نباشید زیرا تیم مشاوره ما آماده است تا شما را برای انتخابی مناسب در این زمینه راهنمایی کند.

پارچه سایبان خودرو از جنس برزنت:

از انواع دیگر پارچه می توان پارچه سایبان برزنتی را در نظر گرفت اما انتخاب این نوع پارچه بستگی به آب و هوا محیطی که در آن زندگی می کنید دارد. که شرکت ما با بررسی تمامی این موارد با مشاوره مناسب به شما کمک می کند که انتخابی مناسب داشته باشید.

 

اسکلت سایبان خودرو:

این مورد در سایبان خودرو نیز بستگی به مدل سایبان دارد . اسکلت سایبان خودرو از دو نوع آلومینیومی یا فلزی استفاده می شود . که به دلیل جمع شدن راحت و داشتن وزن سبک از مدل آلومینیومی بیشتر استفاده می شود اما در مدل سایبان خودرو سقفی و کمپینگ از مدل فلزی استفاده می شود که از مقاومت بالاتری برخوردار است.

اجزای تشکیل دهنده سایبان خودرو

بازو ها سایبان خودرو:

با اسکلت این نوع سایبان ها آشنا شدید حال می رویم سراغ بازوهای سایبان

که باعث باز و بسته شدن سایبان می شود . اتصال بازوها از فنر های مختلفی

استفاده می شود تا اسکلت را به تسمه های وصل کند تا سایبان را به صورت ثابت نگه دارد.

قلاب های سایبان خودرو:

با وسیله قلاب ها می توان سایبان خودرو را با پایین گلگیرها یا دستگیره درب ماشین اتصال داد . که جنس این قلاب ها می تواند از جنس پلاستیک یا آلومینیومی باشد.

 

 

 

سایبان خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *