چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟


چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

بسیاری از دوستداران و صاحبین اتومبیل، میدانند که باید از خودروی خود در برابر عناصر طبیعی مانند نور خورشید و باران محافظت کنند. وقتی ماشین در خانه است، میتوانید آنرا داخل پارکینگ بگذارید. اما در خارج از خانه، راه حل قدیمی استفاده از چادر ماشین است. چادر ماشین در واقع یک چادر بزرگ است که جهت محافظت مانند روکش برای ماشین ها و کامیون های کوچک به کار میرود.

اما این چادرها دارای کم و کاستی هایی هم هستند. از این رو بسیاری از دارندگان خودرو به دنبال گزینه های بهتر برای محل پارک خودروی خود میگردند. یک جایگزین عالی برای چادر ماشین، سایبان پارکینگ است که قابل حمل، مدرن و خلاقانه است. اگر شما هم به دنبال یک راهکار برای محافظت از خودروی خود هستید، در اینجا چند دلیل برای شما می آوریم که چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟ - چتر خودرو کاربام

نصب آسان 

در مقایسه با بسیاری از راه حل های دیگر که برای نگهداری و محافظت از خودرو به کار میروند، سایبان پارکینگ، قابل حمل است و نصب آن برای هرکسی آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پایه چتر را روی سقف ماشین بگذارید و یک دکمه را از ریو ریموت فشار دهید.

مکانیزم اتوماتیک چتر قادر است تا ظرف مدت سی ثانیه از حالت تاشو به بازشو تغییر کند. پس از نصب دستگاه، ماشین کاملا پوشیده میشود و از خودروی شما به طور کامل محافظت خواهد شد. مکانیزم کنترل از راه دورنصب این سایبان را برای شما بسیار آسان تر میکند.

قابلیت حمل 

قابلیت حمل یکی از ویژگی های اصلی سایبان پارکینگ است. این سایبان به گونه ای طراحی شده که در اندازه مناسب جمع میشود و داخل کیف مخصوص قرار میگیرد. پس میتوانید آنرا هماره خود به محل پارک خودرو ببرید. در زمان نصب بسیار بزرگ است و از ماشین به خوبی مراقبت خواهد کرد.

اما در زمان رانندگی باید آنرا تا کنید و داخل کیف مخصوص بگذارید. این محصول در زمان بسته شدن و قرار گرفتن در کیسه فضای بسیار کمی را اشغال میکند و میتوان آنرا دورن صندوق عقب یک خودروی کوچک هم به آسانی جا داد. این مزیت بارز و مهم برای چتر خودرو است که قابل حمل بودن ان کار شما را برای جابجایی آسان تر میکند.

مناسب برای هر اتومبیل با هر اندازه 

این سایبان برای طیف گسترده ای از ماشین های سواری مناسب است. در مقایسه با چادر ماشین یا هر مدل کاور دیگری، چتر خودرو قابل حمل برتری زیادی  دارد. در یک سایز مناسب میتوان برای انواع مدل خودرو انرا استفاده کرد. در زمان نصب و بازشو عرض 2.1 متر و طول 3.1 متر آن کافی است تا به طور کامل روی ماشین شما را بپوشاند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

انتخاب بهترین سایبان پارکینگ
سایبان پارکینگ چند منظوره و کاربردی
سایبان خودرو قابل حمل

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟ - سایبان خودرو اتوماتیک

خنک کننده عالی در روزهای گرم 

یکی از مزیت های مهم سایبان پارکینگ قابل حمل این است که به عنوان یک سایبان خودکار در برابر آفتاب بسیار موثر عمل میکند. نوع سنتی روکش اتومبیل که عموما مورد استفاده بود، در برابر گرم شدن اتومبیل در روزهای گرم تابستان موثر نبود و خودرو بسیار گرم میشد.

نور مستقیم خورشید میتواند خودروی شما را بسیار گرم کند. تا حدی که وقتی داخل ماشین میشوید، انگار وارد یک اجاق گاز شده اید و در همان اندازه احساس داغی خواهید کرد. چتر خودرو کاربام به دلیل تکنیک فوق العاده موثر ضد گرمایش میتواند از بروز چنین شرایطی جلوگیری کند.

سایبان مانند سایه خودکار بسیار موثر در برابر آفتاب عمل میکند و مانع از رسیدن نور مستقیم خورشید به ماشین شما خواهد بود. همچنین از تهویه کافی برخوردار است تا بتواند ماشین را به طور طبیعی خنگ نگه دارد. این کار بسیار موثر است و میتواند دمای خودرو را تا 36 درجه خنک کند. این دلیل به تنهایی میتواند ثابت کند که چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟

محافظت موثر در برابر باران های اسیدی 

باران اسیدی یکی از بزرگترین دشمنان بدنه ماشین شماست. اسیدیته باران، هماره با اشعه ماوراء بنفش خورشید، به رنگ اتومبیل صدمه میزند و میتواند باعث تغییر رنگ آن یا پوسته شدن ماشین شود. همچنین باران اسیدی میتواند تا حد زیادی خوردگی هریک از از اجزای فلزی خودرو را که در معرض آن عستند به دنبال داشته باشد. از این رو محافظت از خودرو در برابر باران اسیدی بسیار مهم است تا مدت زمان طولانی تری بدنه آن سالم بماند.

سایبان پارکینگ به عنوان چتر برای اتومبیل شما عمل میکند و اجازه نمیدهد که باران اسیدی به رنگ یا اجزای فلزی خودرو آسیب بزند. همچنین به راحتی تمام بدنه خودرو را پوشش میدهد و ماشین شما به خوبی در برابر باران اسیدی در امان است.

چرا به سایبان پارکینگ نیاز داریم ؟ - سایبان خودرو
فروش سایبان پارکینگ را از ما بخواهید !

پس از خرید خودرو، لازم است تا تدبیری برای محافظت از آن در برابر صدمات مختلف اندیشیده شود تا مدت زمان بیشتری سالم بماند و ارزش آن حفظ گردد. عناصر محیطی مانند پرتوهای خورشید، باران و گرد و غبار و یخ زدگی و برف میتواند به مرور باعث آسیب به خودروی شما بشود.

این آسیب ها باعث میشوند خودروی شما قدیمی تر به نظر برسد و از ارزش آن کاسته خواهد شد. برای جلوگیری از چنین آسیب هایی بهترین راه حل نصب سایبان ماشین است. این دستگاه با تکنولوژی مدرن روز و استقامت بالا برای هر وسیله نقلیه ای ضروری است.

گزینه های مختلفی برای محافظت از خودرو وجود دارند. مثلا برای ساختمان ها وجود پارکینگ جهت پارک ماشین مناسب است. اما بسیاری از خانه ها ممکن است فاقد پارکینگ باشند و این مسئله اتومبیل شما را در برابر تغییرات جوی و اثرات محیطی قرار خواهد داد. به این منظور توصیه ما خرید سایبان پارکینگ است.

برای خرید و مشاوره درباره این محصول میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه با همکاران ما در شرکت کاربام در ارتباط باشید و سایبان خودروی خود را سفارش دهید. انتخاب این محصول به عنوان وسیله محافظ خودرو از هزینه های نگهداری ماشین شما و استهلاک آن کم میکند و عمر مفید آنرا افزایش خواهد داد.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان خودروسایبان ماشینمقالات

چتر خودروخرید سایبان پارکینگسایبان پارکینگ سیارسایبان ماشین اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *