بهترین سایبان پارکینگ همراه کاربام

بهترین سایبان پارکینگ همراه کاربام


سایبان پارکینگ اتوماتیک

بهترین سایبان پارکینگ همراه

اگر همیشه دغدغه این را داشته باشید که میخواهید یک پارکینگ اختصاصی داشته باشید اما فضای کافی ندارید میتوانید بهترین سایبان پارکینگ همراه را در خانه و محل کار تان و حتی سفر داشته باشید. این محصول بادوام و همه کاره بخشی از مشکل یک پارکینگ خانگی را حل میکند. این بهترین راه حل برای کسی است که محل مسقف برای گذاشتن ماشین ندارد.
سایبان ماشین شما زیبا و تمیز همیشه و در حتی در سفر ها هم میتواند همراه شما باشد. این محصول با دوام برای سالها سایبان ماشین شما خواهد بود تا دیگر نگران کثیف شدن بدنه و استهلاک آن نباشید. همه نمیتوانند در زمان سفر داخل ماشین بخوابند. اگر در سفرهای جاده ای هیجانی قرار دارید باید شب های راحتی را سپری کنید. استفاده از این سایبان باعث میشود خودروی شما بسیار دنج باشد و در حین سفر با اتومبیل ایمن و راحت باشید.

لازم است در زمان سفر گاهی استراحت کنید و باید بدانید چه چیزهایی در زمان استراحت نیاز شما خواهد بود. اولین سوالی که در زمان سفر با اتومبیل در ذهن ما به وجود می آید این است که ماشین را کجا پارک کنیم؟ باید از روی نقشه راه ها و محل امن را برای پارک چک کنیم و بدانیم در کجای مسیر اقامت مجاز است.
مکان های زیادی برای استراحت و اتراق وجود دارند که محل خواب و پارکینگ را فراهم کرده اند. از طرف دیگر جاده های جنگلی برای اقامت مناسب نیستند و میتوانند خطرناک باشند. همچنین که باید در زمان استراحت مطمئن باشید مسیر کسی را سد نکرده اید یا محل اقامت شما غیر مجاز نیست. سایبان پارکینگ یک محل امن و مجاز برای شما فراهم میکند و میتوانید بدون فاصله زیاد  از خودرو و محل پارک آن استراحت نمایید.

مزیت سایبان پارکینگ چیست؟

– فعالیت شما در فضای باز و در سفر محدود نمیشود و از هوای آزاد لذت خواهید برد.

– از حرارت بالا و تابش مستقیم نور خورشید در امان خواهید بود.

– ماشین شما از افتادن برگ ها و ریزش تگرگ و یخ زدگی در امان می ماند.

سایبان خودرو ضد باد است و کنده یا خم نمیشود.

– تسمه های ضدباد قابل تنظیم هستند تا چادر در جای خود محکم شود.

– فنجان مکش و پایه قوی روی بدنه خط و خش ایجاد نمیکند.

– سایبان دو لایه است و اجازه ریزش باران را به داخل ماشین نخواهد داد.

سایبان پارکینگ - کاربام

ضرورت خرید سایبان پارکینگ همراه

از ملزومات در سفرهای جاده ای، به دلیل اینکه مسیر طولانی است باید همیشه چیزهایی را همراه داشته باشید. باید وسیله هایی مانند کیسه خواب، غذا و سارژر در اختیار شما باشد تا در صورت طولانی شدن سفر دچار مشکل نشوید. بهترین سایبان پارکینگ همراه برای شما خیلی چیزها فراهم میکند که از جمله آن شارژ لازم برای طول سفر است.
نگه داشتن شارژ تلفن و دوربین از چالش های بزرگ در سفرهای جاده ای است. گرچه میتوانید گوشی را به شارژ فندکی وصل کنید اما این کار به باطری تلفن و خودرو آسیب میرساند. میتوانید تنها با سه تا چهار ساعت شارژ سایبان اتوماتیک خودرو از برق آن در طول سفر استفاده کنید. این شارژ برای بارها باز و بست کردن سایبان کافی است و ماندگاری خوبی دارد.

در تمام زمان استراحت میتوانید زیر چتر سایبان بنشینید و همزمان وسیله الکترونیک خود مانند گوشی و تبلت را شارژ نمایید. لازم نیست در زمان سفر از دیدین فیلم صرف نظر کنید و به راحتی روی چادر سایبان میتوانید تصویر صفحه نمایش را داشته باشید. این مزایا را به استفاده از چتر برای زمان بارانی بودن هوا و محافظ ماندن و خیس نشدن یا جلوگیری از ریزش برگ و برف اضافه کنید.
میتوانید خودرو را در زیر درخت با خیال راحت بگذارید و اصلا نگران کثیف شدن بدنه آن نخواهید بود. به این ترتیب یک سفر لذت بخش و آسان و بدون هزینه کارواش و پارکینگ خواهید داشت. این سایبان کاملا ضدآب است و هرگز نم و رطوبت را از خود عبور نخواهد داد. همین مسئله سلامت شاسی و بدنه را در زمان برودت شدید و گرمای زیاد تامین میکند.

بهترین سایبان پارکینگ همراه
چتر خودرو چتر ماشین کاربام

سایبان پارکینگ همراه را از ما بخواهید!

اگر در زمان سفر همیشه دغدغه استراحت در فضای باز را دارید یا برای پارک خودرو در جاده های جنگلی دچار مشکل هستید پیشنهاد ما خرید سایبان پارکینگ همراه است تا این چالش را برای همیشه بر طرف کنید. برای خرید یک محصول بادوام و مطمئن لازم است تا آنرا از فروشنده معتبر بخواهید. شرکت کاربام ارائه دهنده چتر خودرو قابل استفاده برای انواع خودرو های سواری می باشد. برای اطلاع از شرایط محصول و ثبت سفارش میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان خواهند بود.

سایبان پارکینگسایبان خودروسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشینمقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگسایبان خودرو اتوماتیک

1 دیدگاه

  • سلام _ چتر خودرو ایده ای کاربردی برای محافظت وسایل درون خودرو از گرمای شدید در مکان های باز است _ از مهندس مبتکر و گرامی تقدیر به عمل می آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *