استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام

استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام

استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام


استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام

استقبال مردم دبی از چتر خودرو باعث شده تا به عنوان بهترین تجهیزات برای خودرو محسوب شود یکی از نمونه های اجرا شده توسط شرکت کاربام را خواهید دید که بر روی خودروی لوکس نصب شده است و توانسته از تابش آفتاب به خودرو جلوگیری نماید.

اگر تا به حال قبول نکرده بودید که این وسیله طرفداران در سراسر دنیا دارد الان متوجه شدید که چتر ماشین یکی از تجهیزات با کارایی بالاست و توانسته برای همه ی خودروها به عنوان یک سایبان بسیار مناسب محسوب شود.

این را می دانید وقتی خودرویتان را بیرون از پارکینگ پارک میکنید خطرات زیادی ممکن است برایش پیش بیاید به عنوان مثال ممکن است در اثر وزش شدید باد تنه ی درختی روی ماشین بیفتد یا اینکه بعد از رفتن به کارواش دوباره خودرو کثیف شود بنابراین با نصب چتر ماشین خیالتان راحت است که دیگر این خطرات اتفاق نمی افتد.

دلیل محبوبیت چتر ماشین

اولین محبوبیتی که چتر ماشین دارد این است که شما می توانید آن را برای هر خودرویی نصب کنید فرقی نمی کند که خودروی شما شاسی بلند باشد یا اینکه معمولی یا خیلی بزرگ. به عنوان مثال خودرویی که برای آن نصب شده است را مشاهده کنید چتر ماشین با اندازه ی استانداردی که دارد نصب شده و توانسته خودرو را از اشعه های خورشید حفظ کند.

از دیگر مواردی که موجب محبوبیت سایبان پارکینگ می شود این است که خودتان بدون اینکه نیاز به متخصصی داشته باشید می توانید نصب کنید. در عرض 8 ثانیه به راحتی نصب می شود بدون اینکه نیاز به وجود شخص متخصصی داشته باشد.

یکی از عوامل اصلی که چتر ماشین را محبوب کرده است امکان استفاده از آن در تمام فصول است. یعنی شما به راحتی قادر به استفاده از چتر خودرو در تمام فصول هستید فرقی نمی کند که باران در حال بارش باشد یا برف سنگین ببارد محافظت از خودروی شما بر عهده ی سایبان پارکینگ نصب شده بر روی خودرو است.

پارچه ای که برای چتر خودرو نصب شده است با توجه جنس و متریالی که در ساختش استفاده شده است باعث می شود در هر شرایطی مقاومت بالایی داشته باشد از خودروی شما محافظت نماید.

تا اینجا متوجه شدیم که چتر ماشین چه دلایلی دارد که باعث شده تا جهانی و محبوبیت بالایی داشته باشد بنابراین برای سفارش تعلل نکنید و همین حالا برای داشتن یک خودروی همیشه سلامت اقدام کنید.

مطالب پیشنهادی :

5 نمونه از مدلهای چتر خودرو

کاهش هزینه ها با سایبان پارکینگ

چتر خودرو دارای قابلیت ضد سرقت است!

از دلایل استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام این است که از قابلیت ضد سرقت برخوردار است یعنی نباید نگران این باشید که وقتی نصب چتر ماشین را انجام دادید ممکن است سرقت شود. حالا چگونه چتر خودرو ضد سرقت است؟

چتر ماشین دارای بند ها و سیم هایی است که با هیچ وسیله ای جدا نمی شود و مقاومت بالایی در برابر سیم چین و سایر وسیله های تیز دارد. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که چتر خودرو کاملا از قابلیت ضد سرقت برخوردار است و نباید نگرانی در این زمینه داشته باشید.

از اینکه چتر خودرو را برای ماشینتان نصب کنید هیچ نگرانی نداشته باشید چراکه می توانید بهترین حفاظت را از خودرویتان انجام دهید. صادرات چتر خودرو کاربام می تواند تحولی جدید را در شما ایجاد کند تا بتوانید برای خرید در همین لحظه اقدام کنید.

استقبال مردم دبی از چتر خودرو کاربام - چتر ماشین
چتر ماشین در اندازه های مختلفی تولید می شود؟

باید این نکته را به شما بگوییم که چتر خودرو دارای اندازه ی متفاوتی است که برای هر خودرویی در هر اندازه ای قابل نصب است و می توانید برای هر اندازه خودرویی نصب کنید و نگرانی در این زمینه نداشته باشید.

به عنوان مثال چتر ماشین در اندازه های متفاوتی از جمله : 4 متر * 2.20 متر ، 4.6 متر * 2.30 متر ، 5 متر * 2.40 متر است در نتیجه برای هر خودرویی قابل نصب خواهد بود به طور کامل ماشین را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

البته اگر هم اندازه ای به غیر از اینها در نظر داشتید با ما در میان بگذارید تا برایتان تولید کنیم و برای خودرویتان نصب نمایید. البته قبل از اقدام به سفارش حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا آنها در این زمینه به شما راهنمایی ها لازم را بکنند.

برای اینکه بتوانید از خودرویتان محافظت کنید دیگر به اجاره ی پارکینگ با هزینه ی بالا و استفاده از روکش های پارچه ای که هیچ نقشی هم در حفاظت از خودرویتان ندارند ، نیاز ندارید چتر ماشین کاربام اینجاست تا از خودروهایتان محافظت کند.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

افزایش امنیت با خرید چتر خودرو

چتر خودرو مناسب 4 فصل

سفارش چتر خودرو کاربام  با کیفیت بالا

اگر به دنبال این هستید که چتر خودرو را با کیفیت بالا و اصل تهیه کنید شرکت کاربام این تضمین را به شما می دهد که بهترین چتر ماشین را عرضه خواهد کرد و اینکه نگرانی بابت کیفیتش نداشته باشید.

با کیفیت بودن سایبان پارکینگ جزء اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت بنابراین شرکت کاربام این مورد را در نظر گرفته و توانسته بهترین و با کیفیت ترین را خدمات شما مشتریان عزیز عرضه کند به همین دلیل هم مردم دبی استقبال کرده و برای خودرویشان نصب کرده اند.

برای سفارش چتر خودرو در هر اندازه ای که در نظر دارید می توانید با شرکت کاربام تماس بگیرید. اگر هم در خارج از کشور زندگی می کنید نگران نباشید ما برای شما چتر ماشین را صادر خواهیم کرد. برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره در هر زمینه ای روی لینک زیر کلیک کنید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگمقالات

چتر خودروچتر خودرو در دبیچتر ماشینسایبان پارکینگقیمت چتر خودروکاربامنصب چتر ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *