سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما - کاربام

سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما - کاربام


سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما

سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما می باشد! تا به حال فکر کرده اید محصولی را برای ماشین خود خریداری کنید که همیشه همراه آن باشد و همچنین بتواند از آن محافظت کند؟ همه ی ما می دانیم که ماشین داری مشکلات بسیاری است و برای حل مشکلات آن باید هزینه ی زیادی را پرداخت کرد اما به نظر شما راه حل دیگری ندارد؟ باید بگوییم دارد شما می توانید به کمک سایبان پارکینگ تمام مشکلات ماشین خود را حل کنید.

وقتی سایبان پارکینگ همه جا همراه شما باشد دیگر مشکلات ماشین از یادتان خواهد رفت چرا؟ چون سایبان پارکینگ به صورت خودکار تمام مشکلات ماشین شما را حل می کند. برای این سایبان پارکینگ از ماشین شما محافظت کند تنها باید نصب سایبان پارکینگ را انجام دهید. اما قبل از آن باید به فکر خرید سایبان پارکینگ باشید. برای خرید سایبان پارکینگ می توانید با شرکت کاربام در ارتباط باشید و سایبان پارکینگ را با قیمت مناسب تهیه کنید و سال ها از آن استفاده کنید.

سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما

طرز نصب سایبان پارکینگ چگونه است؟

وقتی از نصب سایبان پارکینگ صحبت می کنیم خیلی ها تعجب می کنند چون انتظار دارند یک بار نصب سایبان پارکینگ انجام شود و سال ها سایبان پارکینگ بر روی سقف ماشین باقی بماند اما مگر امکان دارد؟ خب در این مورد هم نیازی به نگرانی نیست چون نصب سایبان پارکینگ به قدری راحت می باشد که شما می توانید در کمترین زمان آن را نصب کنید و در مقابل نیز در زمان کمی آن را باز کنید. بله همانطور که خواندید سایبان پارکینگ بر روی سقف ماشین نصب می شود.

اگر به شکل سایبان پارکینگ نگاه کنید متوجه خواهید شد که همانند یک چتر می باشد به همین علت به آن چتر خودرو نیز گفته می شود اگر جایی خواندید تعجب نکنید. وزن سایبان پارکینگ خیلی سبک است پس هر کسی می تواند آن را بدون مشکلی بر روی ماشین نصب کند. پایه ی سایبان را بر روی سقف ماشین قرار دهید کمی عقب بیاستید و به کمک ریموت کنترل سایبان پارکینگ را باز کنید. در زمان خرید سایبان پارکینگ به شما یک ریموت کنترل داده می شود که به کمک آن می توانید سایبان خود بدون هیچ دردسری باز و بسته کنید.

سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما - قیمت سایبان پارکینگ

آیا پایه سایبان پارکینگ به سقف خودرو آسیب نمی زند؟

همانطور که گفته شد سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما می باشد پس نباید از این موضوع نگران باشید که آیا سایبان پارکینگ بر روی سقف خودرو خراش می اندازد یا نه! سایبان پارکینگ در برابر عوامل مختلف از ماشین شما محافظت می کند پس چرا باید باعث آسیب دیدن ماشین شما بشود؟ تولید سایبان پارکینگ طوری انجام شده است که امکان آسیب دیدن خودروی شما توسط سایبان پارکینگ به صفر درصد می رساند.

بر روی پایه ی سایبان پارکینگ از یک پلاستیک فشرده استفاده شده است این پلاستیک بر روی سقف قرار می گیرد. پلاستیکی که برای خودرو استفاده شده است نه رنگ ماشین را از بین می برد و نه خراشی بر روی ماشین می اندازد از این نظر مطمئن باشید و خرید سایبان پارکینگ را برای رفع نیازهای ماشین خود انجام بدهید. شما وقتی نیازهای ماشین را برطرف کنید در واقع مشکلات خود را کمتر کرده اید.

آیا نصب سایبان پارکینگ بر روی هر مدل ماشینی امکان پذیر می باشد؟

احتمالا می دانید که خودروها با ابعاد مختلفی تولید می شوند. پس شرکت تولید کننده سایبان پارکینگ باید بتواند سایبان پارکینگ را در ابعاد مختلفی تولید کند ، کارشناسان ما به این موضوع هم فکر کرده اند و سایبان پارکینگ را در ابعاد مختلفی تولید کرده اند. وقتی از یک محصول حرفه ای صحبت می کنیم منظورمان همین سایبان پارکینگ سیار می باشد. سایبان پارکینگ را می توانید در ابعاد مختلفی خریداری کنید.

برای ما فرقی نمی کند شما چه مدل ماشینی با چه ابعادی داشته باشید در هر صورت می توانید از سایبان پارکینگ استفاده کنید و نیازهای ماشین خود را برطرف کنید. البته باید به این موضوع اشاره کرد هرچقدر ابعاد ماشین شما بیشتر باشد قیمت سایبان پارکینگ نیز بالاتر خواهد رفت.

سایبان پارکینگ یار همیشگی خودروی شما - سفارش سایبان پارکینگ
منبع تغذیه خروجی و دستگاه شارژر سایبان پارکینگ

در چادر سایبان پارکینگ یک پورت USB قرار دارد این به این معنی است که شما می توانید به کمک آن ها دستگاه های مختلف خود را به شارژ وصل کنید. شاید به مسافرت رفته اید در راه شارژ تلفن همراه شما تمام می شود برای این که بتوانید آن را شارژ کنید می توانید از درگاه پورت USB سایبان پارکینگ استفاده کنید.

این تنها نیمی از امکاناتی می باشد که سایبان پارکینگ در اختیار مشتریان خود قرار داده است برای این که بتوانید درباره ی امکانات بیشتر سایبان پارکینگ مطالعه کنید می توانید دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید. برای خرید سایبان پارکینگ به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

سفارش سایبان پارکینگ باکفیت و داوم بالا

برای سفارش سایبان پارکینگ می توانید با شرکت کاربام در تماس باشید. شرکت کاربام اولین شرکتی در ایران می باشد که تولید سایبان پارکینگ سیار را آغاز کرده است. شرکت ما تولید سایبان پارکینگ را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت انجام می دهد تا مشتریان بتوانند سال ها از سایبان خود بیشترین استفاده را ببرند.

اگر به دنبال این هستید که مشکلات ماشین خود را حل کنید با ما در ارتباط باشید. برای سفارش سایبان پارکینگ بر روی دکمه زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

سایبان پارکینگمقالات

سایبان پارکینگ ارزان قیمتسایبان پارکینگ سیارسفارش سایبان پارکینگقیمت سایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *