مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک

مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک

مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک


مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک کاربام

مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک

پیش از برنامه ریزی برای سفر و گشت و گذار در طبیعت باید اقدامات لازم را انجام دهید. اگر میخواهید بچه ها را هم در سفر همراه خود ببرید حتما نیاز به یک سایبان خواهید داشت. شاید تا به حال به ضرورت و مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک فکر نکرده باشید . ما میخواهیم در این مقاله دلیل و مزیت استفاده از آنرا بررسی کنیم.

برای راحتی لازم است تا نکاتی در فضای باز رعایت شوند. از جمله اینکه بهتر است داخل ماشین سرپوشیده باشد و در زمان استراحت هم یک سایبان داشته باشید. وجود سایبان در فضای باز از پوست شما در برابر آفتاب محافظت میکند و میتواند در صورت عدم رعایت اقدامات محافظتی مانند کرم ضد آفتاب از چشم و پوست شما مراقبت نماید.

فصل تابستان با سفرهای سرگرم کننده و به یاد ماندنی در جاده میتواند فرصتی برای تعامل با طبیعت باشد. اما در مورد استهلاک خودرو شما به دلیل گرمای زیاد چه کاری میتوانید انجام دهید. مهمترین علت آسیب دیدن بدنه خودرو، تابش پرتورهای مضر یو وی است. به مرور زمان با ماندن در زیر آفتاب رنگ خودرو به راحتی آسیب میبیند و محو خواهد شد. سایبان ماشین قابل حمل به شما در حفظ زیبایی و سلامت بدنه خودرو کمک خواهد کرد.

این سایبان مخصوص اتومبیل و برای جلوگیری از خسارت به بدنه خودرو بر اثر نور و گرما یا یخ زدگی طراحی شده است. به ویژه در زمان سفر که جای مشخصی برای پارک خودرو وجود ندارد این وسیله میتواند جایگزین مناسبی برای پارکینگ بشود. این چتر روی بدنه خودرو را کاملا میپوشاند و یک کاور مناسب برای ماشین خواهد بود. پس هیچ نگرانی برای اتومبیل خود درباره گرم شدن زیر آفتاب نخواهید داشت.

امکانات یک سایبان پارکینگ اتوماتیک چیست ؟

سایبان پارکینگ در مقابل گرما از خودروی شما محافظت میکند ؛ هوای بیرون قابل پیش بینی نیست و میتواند تغییرات آن برای اتومبیل شما خطرناک باشد. هیچ چیزی بدتر از نشستن روی صندلی داغ ماشین نیست.

این سایبان از ورود مستقیم آفتاب به داخل خودرو جلوگیری میکند و باعث خنک ماندن اتاق خودرو خواهد شد. همچنین دارای دو لایه ضخیم است که باعث میشود باد از زیر آن عبور کند و بدنه را خنک تر نماید.

سایبان مدرن اتوماتیک برای خودرو میتواند دما را تا درجه کاهش دهد. بنابراین وقتی روی صندلی ها مینشینید، همیشه خنک خواهند بود. این وسیله میتواند در هر نقطه ای از خودرو شما مراقبت کند و به آسانی میتوانید آنرا ببندید.

مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک - چتر ماشین

جمع کردن و بستن سایبان بسیار راحت است و میتوانید به آسانی آنرا به حالت اول برگردانید. در زمان جمع شدن اندازه آن تنها 85 سانت خواهد بود. پس به راحتی داخل صندوق عقب جا میگیرد و میتوانید هر جا میخواهید آنرا ببرید. ساختار چتر خودرو محکم و قوی است کاملا بادوام می باشد. این چتر از فایبرگلاس ساخته شده و همان چیزی است که میتواند مناسب سفرهای جاده ای و استفاده در طبیعت باشد.

تسمه های ضد باد آن قابل تنظیم هستند و میتوانید به راحتی به آنها برای نگه داشتن پایه سایبان اطمینان کنید. نصب این وسیله روی سقف خودرو نیز آسان است و به راحتی و با فشار دکمه از روی ریموت کنترل باز خواهد شد. باز شدن چتر تنها 30 ثانیه زمان میبرد و میتوانید به آسانی از آن استفاده کنید. تسمه ها بعد از نصب پایه باید درون چهار چوب در و داخل ماشین بسته شوند. این بندها کاملا محکم و ضد سرقت هستند.

مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک - چتر خودرو

ویژگی شگفت انگیز سایبان پارکینگ همراه 

اگر سفرهای جاده ای را به تعویق انداخته اید، زمان ان رسیده که برای این کار برنامه ریزی کنید و حرکت کنید. مشکلاتی که در زمان سفر ایجاد میشود اکنون با بهره مندی از مزیت سایبان پارکینگ اتوماتیک قابل حل خواهد بود. مزایای متعددی برای این وسیله وجود دارد و میتوانید به آسانی از آن استفاده کنید.

این چتر در فضای باز چند منظوره است و با گذاشتن پایه روی زمین میتوانید زیر سایه آن بنشینید و لذت ببرید. یک پایه محکم قابل تنظیم که حتی میتوانید در زمان ماهیگیری با دوستان هم از ان استفاده کنید. تجربه ای که در زمان نشستن زیر چتر سایبان خواهید داشت باور کردنی نیست و میتواند منحصر به فرد باشد.

سایبان پارکینگ اتوماتیک را از ما بخواهید !

زمانیکه این چتر زیبا و فوق العاده را همراه خود دارید پس دیگر نیازی به نشستن داخل چادر یا اتاق گرم خودرو نخواهد بود. زیرا با داشتن سایبان ایستاده میتوانید محل خوبی را برای استراحت و گذراندن وقت داشته باشید. سایبان ماشین ویژگی منحصر به فرد دیگری هم دارد که امکان شارژ گوشی های موبایل و تبلت را برای شما فراهم کرده است. میتوانید به راحتی از درگاه USB روی پایه سایبان برای شارژ کردن استفاده نمایید. با خرید این محصول از کاربام یک سفر جاده ای هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان ماشینمقالات

چتر خودروسایبان پارکینگسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *