تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ


تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ را امروز در این مقاله باهم بررسی میکنیم تا اطلاعاتی در این مورد بدست آورید ، همیشه سوال بسیاری از مشتریان این بوده است که این مدل چتر ماشین با سایبان پارکینگ چه تفاوتی دارد؟ چون سوال زیاد پرسیده شد نتیجه گرفتیم که مقاله ای در این مورد به اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما تا آخر مقاله باشید تا همه ی موارد تفاوت ها را باهم بررسی کنیم.

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ-چتر خودرو

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ چیست؟

معمولا وقتی اسم سایبان پارکینگ به گوشتان می خورد در ذهنتان یک سایبان که متصل به دیوار است وبا ریموت باز و بسته میشود تجسم می کنید. اگر کمی به مدل سایبان پارکینگ دقت کنید میبینید که قابل جابجایی ندارد و همیشه ثابت در یک نقطه ای قرار گرفته است و مزیت های منحصر به فرد خودش را دارد.

چتر ماشین تفاوت بسیار بارزی که با سایبان پارکینگ دارد این است که قابل حمل است و هر جای که احتیاج باشد از خودروی شما محافظت می کند هر وقت هم که نداشتید آن را میبندید و بعد داخل کیف مخصوصش قرار می دهید آن را هر جایی که خواستید با خود حمل می کنید.هیچوقت محدودیتی در استفاده ازچنر ماشین وجود ندارد.

چتر ماشین تازگیا به بازار ایران آمده است ولی خارج از کشور از این وسیله بیشتر مردم استفاده می کنند چون هم کارایی بالایی دارد هم اینکه قیمت خیلی خوبی دارد اگر هم از شرکت کاربام تهیه کنید صد در صد می توانید نتیجه ی خوبی از خریدتان بگیرید و از ماشین عزیزتان محافظت کنیم ، از سری ویژگی های چتر ماشین تا اینجا ذکر شد اما بازهم ویژگی های منحصر به فردی دارد که آنها را حتما در ادامه مطالعه کنید.

مطالب  پیشنهادی : 

چتر ماشین قابل حمل و متحرک

بهترین سایبان پارکینگ همراه

چتر ماشین چه خصوصیاتی دارد؟

خصوصیات و ویژگی های مناسب چتر خودرو آنقدر زیاد است که در این جا چند مورد اساسیش را ذکر میکنیم. چتر ماشین روی سقف خودرو نصب می شود بنابراین امکان استفاده از آن در هرجایی امکان پذیر است. یعنی لازم نیست که فقط در یک محدوده ی خاصی از آن استفاده کنید.

از ویژگی های دیگر آن این است که خودتان به راحتی در عرض 8 ثانیه روی سقف ماشین نصبش کنید بدون اینکه نیاز به کمک کسی داشته باشید. وقتتان را زیاد نمیگیرد 8 ثانیه طول میکشد تا آن را نصب نمایید. نگران هم نباشید هیچ آسیبی به سقف خودروی شما نخواهد زد چون مکنده ای که در انتهای چتر ماشین وجود دارد هیچ خط و خشی روی سقف خودروی شما نمی اندازد.

چتر خودرو مناسب برای هر خودرویی

از دیگر ویژگی های یک چتر ماشین می توان این مورد را نام برد که برای هر ماشینی مناسب است فرق نمی کند که خودروی شما بزرگ ، کوچک ، شاسی بلند یا هر مدل دیگر باشد میتوانید این مدل چتر خودرو را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

به علاوه چتر خودرو میتوانید یک پایه هم سفارش دهید تا بتوانید زمانهایی که میخواستید کنار دریاچه یا رودخانه بنشینید با نصب سایبان چتری در هرجایی که میخواستید بدون اینکه تابش آفتاب شما را اذیت کند زیر سایبان از صدای رودخانه و سکوت آن لذت ببرید.

چتر ماشین از خودروی شما در برابر هر عواملی محافظت می کند مثل تابش نور آفتاب شدید ، تگرگ و بارش باران و برف که باعث میشود خودرو کثیف شود و اینکه ممکن است شما دو دقیقه قبلش خودرو را تمیز کرده باشید که این مورد باعث می شود خیلی ناراحت شوید و همیشه هم بعد از اینکه خودرو را تمیز میکنید این اتفاق می افتد ولی با نصب چتر خودرو دیگر نیازی نیست غصه ی کثیف شدن خودرویتان را بخورید.

پیشنهاد مطالعه : 

چتر خودرو مناسب انواع ماشین ها

سایبان خودرو قابل حمل

تفاوت چتر ماشین با سایبان پارکینگ-سایبان ماشین
سایبان پارکینگ بهتر است یا چتر خودرو؟

یکی از سوالات دیگر شما عزیزان از ما این است که سایبان پارکینگ تهیه کنیم یا چتر خودرو؟ البته جواب این پرسش بستگی به نیاز شما عزیزان دارد. اگر نیاز دارید که در سفر هم از خودروی خود محافظت کنید بهتر است چتر خودرو سفارش دهید چون میتوانید هر جایی که خواستید آن را باز کنید و نصب کنید تا بتواند از خودرو محافظت کند و هرجایی که نخواستید میتوانید به راحتی آن را جمع کنید و در صندوق عقب ماشین بگذارید.

اگر هم میخواهید در یک جای ثابتی همیشه خودروی خود را قرار دهید یا به عنوان یک آلاچیق از آن استفاده کنید میتوانید سایبان پارکینگ سفارش دهید.

بازهم می گوییم که بستگی به نظر شما عزیزان دارد که چتر ماشین یا سایبان پارکینگ را انتخاب کنید. اگر احتیاج به دریافت مشاوره هم داشتید نگران نباشید تیم حرفه ای کاربام میتواند به شما عزیزان در این زمینه مشورت بدهد تا بتوانید بهترین انتخاب را بکنید.

موارد دیگر تقاوت  چتر ماشین و سایبان پارکینگ چیست؟

اگر دقت کرده باشید هر دو حفاظت خودرو شما را برعهده دارند پس اینکه کدام یکی برای شما مناسب تر است بستگی به نیاز شما دارد. اگر میخواهید همه جا از خودروی خود محافظت کنید میتوانید چتر خودرو را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. اگر هم که میخواهید در یک نقطه ی معینی همیشه خودرو را پارک کنید میتوانید از سایبان پارکینگ استفاده کنید.

همانطور که میدانید خودروها در چهار فصل در معرض خطر هستند و هر عوامل طبیعی به آنها آسیب میرسانند بنابراین باید یک راه حلی را انتخاب کنیم که بتوانید از خودرو در هر شرایطی محافظت کنیم. اگر این طرز فکر را دارید بهتر است از چتر خودرو استفاده کنید تا در هر لحظه ای که ممکن است به خودروی شما آسیبی برسد بتوانید از آن محافظت کنید.

برای سفارش هر مدل چتر خودرو میتوانید با ما در ارتباط باشید!

اگر میخواهید که چتر خودرو با بهترین کیفیت و کارایی داشته باشید می توانید با کاربام در ارتباط باشید. چتر خودرو به دلیل اینکه تازه به بازار آمده است و هنوز آنقدر جا نیفتاده است باید از شرکتی خریداری کنید که در این زمینه حرفه ای است و میتواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

شرکت کاربام در تلاش است تا چتر خودرو را با کیفیت بالا تولید کند و رضایت مشتریان خود را در این زمینه به دست آورد. شما هر نوع ماشینی که داشته باشید نیاز به یک چتر خودرو دارید تا بتوانید از آن محافظت کنید. برای خرید چتر خودرو با کیفیت بالا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگمقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگسایبان خودروقیمت چتر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *