سایبان پارکینگ منزل

سایبان پارکینگ منزل


سایبان پارکینگ منزل

سایبان پارکینگ منزل اصولا در حیاط نصب می شود که شما می توانید به راحتی با خیالی راحت ماشین را در محوطه ی حیاط منزلتان پارک کنید.

سایبان پارکینگ به عنوان یک سقف متحرک برای ماشین شما به حساب می آید و اینکه از خودرو در هر شرایطی محافظت می کند و نیازی نیست در فصل تابستان ، فصل زمستان نگران صدمه دیدن ماشینتان باشید.

معمولا کوچه ها و خیابان ها در یک ساعتی از روز و شب پر از ماشین می شوند و شما باید ساعاتی را برای پیدا کردن جای پارک مناسب ، بگردید برای اینکه در حیاط منزل می گذارید آفتاب مستقیماً به ماشین می تابد و صدمه ی شدیدی به خودروی شما وارد می کند.

اما بهترین راه حل این است که در حیاط منزلتان سایبان پارکینگ را نصب کنید تا دیگر نیاز نباشد ساعات زیادی را برای پیدا کردن جای مناسب هدر بدهید.

چرا وجود سایبان پارکینگ منزل مهم است ؟

در برخی از ساختمان ها فضایی برای پارک خودرو های در نظر گرفته نشده است اما به دلیل حیاط بسیار بزرگی که دارد ممکن است دو الی سه خودرو را بتوان پارک کرد ولی اینکه در شرایط جوی مختلف ممکن است خودرو ضرر ببیند هم وجود دارد.

سایبان پارکینگ برای شما محیطی را فراهم می کند که بتوانید خودروی خود را بدون اینکه نیاز باشد نگرانی داشته باشید که مبادا تابش آفتاب ، بارش برف و باران و تگرگ صدمه ای به خودروی شما وارد کند داخل حیاط پارک کنید.

معمولاً بهترین جای پارکی که برای خودرو می توان در نظر گرفت ، زیر درخت های بزرگ است تا جلوی تابش مستقیم آفتاب را به ماشین بگیرد اما ممکن است تجربه ی خوبی در این مورد نداشته باشید و مسلماً وقتی زیر درخت خودرو را پارک می کنید فضولات پرندگان ، ریختن برگ روی ماشین و … میتواند مشکل ساز باشد.

از طرفی هم امکان افتادن اشیاء سنگین روی سقف خودرو امکان بسیار زیادی دارد بنابراین می توانید به راحتی با نصب سایبان پارکینگ از تمام این مشکلات رهایی پیدا کنید و خیالی تخت از خودرویتان محافظت کنید مخصوصا در این دوره که هزینه ی تعمیر خودرو و خرید دوباره بسیار بالاست.

بنابراین به این نتیجه می رسیم که وجود سایبان پارکینگ منزل بسیار مهم است و نباید از وجود آن غافل شد.

مطالب پیشنهادی :

چتر ماشین محافظ مناسب خودرو

امکانات سایبان پارکینگ چیست؟

سایبان پارکینگ منزل - کاربام

ساخت سایبان پارکینگ با بهترین متریال ها

سایبان پارکینگ کاربام علاوه بر طراحی و شکل بسیار مدرنی که دارد از متریال بسیار مناسب ساخته شده است که استحکام آن در برابر تمام عوامل طبیعی و غیر طبیعی بسیار بالاست.

مقاومت سایبان پارکینگ زبانزد تمام مشتریان است که می توانید برای حفاظت از خودرویتان با خرید سایبان پارکینگ منزل به راحتی این کار را انجام دهید. سایبان پارکینگ دارای سازه ای بسیار متفاوت است و اینکه تمام مواد اولیه ی آن دارای کیفیت بسیار بالایی است که می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید ، همچنین نحوه ی نصب آن بسیار راحت است و میتوانید در عرض 30 ثانیه آن را خودتان بدون نیاز به فردی متخصص نصب کنید.

یک پایه ی اصلی روی سقف خودروی شما قرار می گیرد که هیچ صدمه ای هم به سقف خودرویتان وارد نمی کند و با خیال راحت هر موقع که نخواستید آن را جمع میکنید و داخل کیف مخصوصش می گذارید و داخل صندوق عقب به راحتی جای می گیرد.

هر جایی که خواستید با خودتان می توانید حمل کنید و آن را در عرض چند ثانیه نصب کنید و در عرض 8 ثانیه آن را باز و بسته نمایید و وقتی از شما نمی گیرد.

همچنین طناب ها و بند هایی هم از سایبان پارکینگ آویزان هستند و آن ها را باید داخل اتومبیل قرار دهید به هیچ عنوان پاره نمی شوند و همین امر باعث می شود که ضد سرقت هم باشد یعنی با انبر دست ، قیچی ، چاقو به هیچ عنوان پاره نمی شوند پس با خیال راحت چتر خودرو را نصب کنید بدون اینکه نگران دزدیه شدنش باشید.

جلوگیری از آسیب های احتمالی به خودرو با سایبان پارکینگ

از مشکلات متعددی که برای همه ی ماشین ها ممکن است پیش بیاید این است که در اثر عوامل مختلفی زود به زود کثیف شود و نیاز شدید به کارواش داشته باشد.

اما یک اتفاقی که بعد از کارواش رفتن برای همه ی ما ممکن است پیش بیاید و صد در صد تجربه اش را هم داشتید این است که بعد از یک شستشوی حسابی به خانه که باز می گردید بارش باران و توفان شروع می شود یا اینکه روز بعدش وقتی صبح به سراغ اتومبیلتان می روید میبینید که پرندگان عزیز روی آن کار خرابی کرده اند.

پس برای جلوگیری از این مشکل می توانید سایبان پارکینگ را نصب کنید و دیگر لازم نباشد شاهد این صحنه ی دلخراش و حرص درار باشید.

پارچه ی سایبان پارکینگ ضد آب می باشد پس اگر حتی باران در بدترین حالت خود بارید هیچ مشکلی برای خودروی شما پیش نخواهد آمد. شما ماشین خود را به کارواش ببرید با وجود سایبان پارکینگ تا مدت ها نیاز به کارواش رفتن پیدا نخواهید کرد. حتی می توان به این موضوع اشاره کرد که سایبان پارکینگ می تواند در کمتر کردن هزینه های شما نیز مناسب باشد.

مطالب مرتبط :

خرید سایبان پارکینگ برای خودرو

مزیت استفاده از سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ منزل - چتر خودرو
سایبان پارکینگ منزل را همین حالا از ما سفارش دهید!

اگر شما هم با مشکل محل پارک مناسب برای خودرو خود درگیر هستید و یا برای محافظت از ماشین در زیر آفتاب داغ و باران تند مشکل دارید، پیشنهاد ما خرید سایبان پارکینگ قابل حمل است. به این ترتیب دیگر در هر محل و آب و هوایی میتوانید از خودروی خود محافظت کنید.

میتوانید برای اطلاع از قیمت و سفارش این محصول از طریق لینک زیر  با ما در شرکت کاربام در ارتباط باشید و چتر خودرو خود را سفارش دهید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان پارکینگمقالات

سایبان پارکینگسایبان پارکینگ منزلقیمت سایبان پارکینگکاربام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *